Jeśli pracujesz w otwartym biurze, prawdopodobnie znasz trudność, jaką jest próba skupienia się na pracy przy niekończącym się strumieniu zakłóceń – od rozmów współpracowników po dźwięki uderzania w klawiaturę.
Naukowcy odkryli, że ciągły hałas może mieć realny wpływ na wydajność pracy: Badanie opublikowane w Journal of Environmental Psychology wykazało, że samo słyszenie rozmów innych osób może utrudniać koncentrację! Wydajność w miejscu pracy znacznie wzrosła, gdy pracownicy byli narażeni na biały lub różowy szum (w przeciwieństwie do ciszy lub muzyki) podczas wykonywania zadań poznawczych. W innym badaniu stwierdzono, że hałas otoczenia utrudnia menedżerom podejmowanie decyzji.
Innymi słowy, słuchawki wygłuszające mogą być dokładnie tym, czego potrzebujesz, aby pomóc Ci zachować produktywność w pracy – czy to w biurze czy w domu podczas pracy zdalnej.
Teraz na rynku jest wiele różnych typów słuchawek i wiele różnych powodów, dla których ludzie je wybierają. Być może chcesz zablokować rozpraszanie uwagi, ponieważ musisz skupić się na projekcie i dostroić się do muzyki później, a może potrzebujesz słuchawek z redukcją szumów, ponieważ twoje biuro jest bardzo głośne.
Jak zdecydować, który typ słuchawek jest dla Ciebie odpowiedni?
Istnieją trzy główne czynniki, które wpływają na jakość każdej pary słuchawek: Cena, styl i marka/jakość. Tańsze pary zazwyczaj wygrywają, jednak sam zdecyduj, które będą dla Ciebie najlepsze. Więcej podobnych artykułów znajdziesz na stronie https://medialis.pl/ .