Na rynku działa mnóstwo firm, a większość z nich w mniejszym lub większym stopniu korzysta z reklamy. Okazuje się więc, że potencjalny klient otrzymuje wiele informacji każdego dnia. Trudno jest przykuć jego uwagę na dłużej, a co dopiero mówić o zaangażowaniu go w pewne treści, czy zachęceniu do skorzystania z danego produktu lub usługi. Na szczęście istnieje rozwiązanie tej sytuacji.
Świetnym pomysłem na promocję są gadżety dla firm. Kraków to duże miasto, pełne plakatów czy słupów reklamowych. Nie tędy prowadzi droga do klienta. Lepiej jest zainteresować go czymś bezpośrednio. Taką zachętą będzie drobny upominek z logo firmy, którego człowiek się w ogóle nie spodziewa. Z pewnością poczuje się on mile zaskoczony, poprawi mu się również humor – prezenty lubi przecież każdy! Najważniejsze jednak, że klient zwróci uwagę na nazwę danej firmy i zainteresuje się jej działalnością. Miły podarunek sprawi z kolei, że skojarzy on pozytywne emocje z marką konkretnej firmy, co sprzyja budowaniu jej wizerunku.
Gadżety promocyjne mają różną formę. To mogą być tradycyjne długopisy czy breloczki, albo coś bardziej oryginalnego, np. parasolki. Wszystko zależy od budżetu danej firmy i jej pomysłu na reklamę. Taki upominek reprezentuje firmę, warto więc go starannie dobrać. Wcale nie musi być drogi, ważne jednak, aby był spójny z przekazem marki. Bez większego trudu można znaleźć najróżniejsze pomysły na gadżety dla firm. Kraków z kolei to miasto, gdzie łatwo do potencjalnych klientów dotrzeć. Upominki można im wręczyć chociażby na ulicy.