Pozycjonowanie UK – czyli jak działa SEO w Wielkiej Brytanii?

Pozycjonowanie UK – czyli jak działa SEO w Wielkiej Brytanii?

Coraz więcej właścicieli stron WWW patrzy z nadzieją na zwiększenie zysków dzięki pozycjonowaniu w Wielkiej Brytanii. Okazuje się, że sprzedaż internetowa na wyspach stale rośnie, a razem z nią konkurencja.

Firmy prześcigają się między sobą w działaniach marketingowych, które mają na celu pozyskanie nowych klientów. Pozycjonowanie UK jest jedną z takich skutecznych metod. Na brytyjskim rynku SEO działa już bardzo długo i dobra, przemyślana strategia może zdziałać cuda! Bez tego nie masz szans, by zostać zauważonym w sieci…

W tym artykule dowiesz się, jak w osiągnięciu sukcesu może pomóc Ci pozycjonowanie UK.

Na czym polega pozycjonowanie UK?

Sposób prowadzenia marketingu internetowego może się różnić w zależności od kraju, w którym działasz. Czynniki, takie jak: uwarunkowania kulturowe, potrzeby potencjalnych odbiorców, specyfika danego rynku czy język mają znaczny wpływ na pozycjonowanie UK.

Jeśli chcesz znaleźć się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania UK, musisz spełnić kilka warunków, które mogą pomóc Ci osiągnąć ten cel, między innymi:

  1. bezbłędny język,
  2. prawidłowa domena i hosting,
  3. wysoka jakość linków.

Jeśli zadbasz o te trzy czynniki, będziesz mógł działać dalej.

Jak prawidłowo tworzyć brytyjski content?

Niestety język angielski jest bardzo zróżnicowany i ma to ogromny wpływ na pozycjonowanie w Wielkiej Brytanii. Aby znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania w UK, musisz używać słownictwa stosowanego przez osoby mieszkające w tym kraju. Zasada ta jest szczególnie istotna w przypadku konkurencyjnych słów kluczowych, na które planujesz się pozycjonować.

Jeśli chcesz przyciągnąć potencjalnych odbiorców do swojej witryny, zdecydowanie musisz skupić się na treści. Oprócz odpowiednio dobranych słów kluczowych, które są podstawą każdego pozycjonowania, uwagę użytkownika przyciągają doskonale napisane treści, które angażują ich i odpowiadają na wnikliwe pytania.

Jak wygląda link building w UK?

W Wielkiej Brytanii link building funkcjonuje w trochę inny sposób niż w Polsce, ponieważ zazwyczaj strona WWW będzie zawierała linki pochodzące z tzw. outreachu, czyli zwyczajnego nawiązania kontaktu z właścicielami stron o podobnej tematyce. Prościej mówiąc, prosisz inną witrynę, aby zamieściła konkretny artykuł sponsorowany z linkiem na swojej stronie. Inną taktyką jest płacenie za kliknięcia w link przez użytkowników.

Niestety link building w UK wiąże się z ogromnymi kosztami, których nie można przeskoczyć.

Podsumowanie

Jak widać Wielka Brytania to dość wymagający rynek. Dlatego pozycjonowanie UK jest trudnym zadaniem, które zabiera dużo czasu. 

Jednak pamiętaj, że osiągnięcie najlepszej pozycji w Google UK dla właściwych słów kluczowych to przepis na sukces, więc postaraj się go wykorzystać!