Reklama to dzisiaj absolutna podstawa, jeśli chodzi o prowadzenie biznesu i chęć zarabiania na nim przyzwoitych pieniędzy, które będą nam pozwalały się nadal rozwijać. Dlatego też osoby prowadzące własną działalność gospodarczą – świadczące usługi czy sprzedające różnej maści produkty stawiają właśnie na ten element. Pozyskiwanie nowych konsumentów to jeden z najtrudniejszych elementów rozwoju i budowania marki. O ile klienci, którzy do nas w jakiś sposób trafili raz, istnieje bardzo duża szansa, że chcąc zakupić podobny produkt lub skorzystać z naszych usług, ponowią swoją wizytę. Natomiast najtrudniejszy jest ten pierwszy element, czyli faktyczne dotarcie do konsumentów. W przypadku działalności, jaką jest sklep internetowy i oferowanie naszym konsumentom produktów, które jesteśmy wysłać do różnych zakątków Polski – świetną reklamą będzie ta internetowa. Dzięki temu niezależnie od tego w jakim zakątku kraju mieszkają konsumenci, będą mogli zamówić produkty, a my wyślemy je do nich w krótkim czasie. Dlatego też reklama online – oddziałująca na szerszą skalę może okazać się dobrym rozwiązaniem. A co w przypadku lokalnych firm, na przykład świadczących usługi stacjonarnie. Fryzjer, mechanik, restauracja – tutaj o wiele lepszym medium może okazać się reklama w radio. Postawienie na lokalną rozgłośnię radiową to możliwość dotarcia do klientów, którzy są naszym targetem. Mieszkańcy naszej miejscowości lub okolicznych, którzy są w stanie przyjść czy podjechać do naszej firmy – do restauracji na obiad czy wymienić opony na zimę u mechanika. Dlatego też reklama w radio pomimo, że nie jest tak modna, jak te internetowe, to wciąż pełni niezawodną funkcję.
Regionalne firmy świadczące usługi – dlaczego w ich przypadku reklama poprzez radio może okazać się lepszym rozwiązaniem?
19 grudnia 2021354 views